I dont have to make this mistake

Det finns en del låtar som jag förr älskade, älskade att tända ljus, lyssna, njuta för att dom då engång betydde något och nu får jag bara ont i magen när jag hör dom även om jag älskar dom på samma gång, finns så mycket där jag ibland önskar aldrig hade haft med att göra, samtidigt som jag inte kan sluta tänka, gå tillbaka, vrida och vända !
men nu när jag vet allting är jag kanske glad ändå för mina val !!

Och om man bortser från allting så ser jag otroligt framemot det nya jobbet, nya tag och nya utmaningar tror verkligen att detta kommer bli kanon för mig :) Verkligen ett steg i rätt riktning, mot nya äventyr skulle jag säga..

Tiden bara springer iväg, man hinner knappt med..Men nu ska jag sova, är super trött efter allt jobb och träningar som varit det senaste, imorgon är det träning igen och match så håll tummarna ;) Sovgott och godnatt !

Someone else´s life - joshua radin !

"Baby you, you got what I need
When I see you, its a beautiful world
I just want you in my arms
Its just so simple as that* - Minnen ! Joshua Radin - You got what i need


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vet inte vad som hänt men det verkar som du på något sätt blivit sviken av någon du bryr dig mycket om och sånt gör ont! Musik förknippar vi ofta med minnen av saker, personer osv så förstår verkligen din hatkärlek till vissa låtar! Tror att om ett tag på är det bara kärlek till dom igen! Kram

2011-09-11 @ 06:56:38
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0