I had just enough time

Its funny when your dead people starts listening - The band perry - if i die young

Gårdagens match är nog ingenting att diskutera, ingenting fungerade för oss så vi lämna matchen bakom oss och fokuserar på det vi har framför oss och jobbar vidare !

Mulet och regnigt består nästintill varje dag i göteborg nu för tiden, jag som hade hoppats på att få en solig och härlig höst med lite lätt kyla och mysiga koftor att värma sig i..

Snart börjar mitt nya jobb också, super spännande :) har dessutom fått lagat bilen idag och det känns ju faktiskt helt underbart om jag får säga mitt! Nu är man inte så handikappad längre..

Ha en underbar Onsdag allesammans !




Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin dag du med;)kram mamma

2011-09-21 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0