Lesson learned

He broke my heart
you´ll say, "I told you so", you saw it long ago
You knew he had to go
Yes, I was burned but I called it a lesson learned.

Har strosat runt i staden igen och köpt mig makeup remover och lite nya underkläder.. Har träning 18:15 idag också så ska snart packa väskan och ta mig in till Kungälv, vet dock ej om jag ska vara med på handbollen pga min rygg funderar på att gå ut och springa istället och vila tills morgondagen så jag kan vara frisk till matchen på lördag, så det inte blir värre..

Drömde en jätte hemsk dröm inatt med som får en att inse en och annan sak.. typ som folk som är långsinta, man går och är sur över någonting som hänt för flera månader sedan eller kanske flera år sedan, vad tjänar det till egentligen ?! Onödigheter skulle jag kalla dt.. Ibland trampar man på andras tår, så är det bara...

Nu måste jag rusa, ha dt gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0