Lovely sunday

Jag har i princip bara latat mig idag och jag tror det var välbehövligt, jag är alltid ute och springer någonstans, jag gillar inte att "kasta" bort dagarna, det är iaf så jag känner.. ligga i sängen och bara dra sig är inte riktigt min grej nu för tiden som man brukar säga "if you snooze you loose" Självklart älskar jag att sova länge på morgonen men det finns så mycket man vill hinna med och jag tror även att göra saker gör så att man får tankarna på annat för en stund..

Men ibland behöver man väl bara ta en dag "off" och inte göra någonting alls.. Nu däremot ska jag ta och sova, så jag hinner få min köra skönhetssömn som man brukar kalla det ! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0