Nattskift

Då ska jag alltså ta mig an mitt första natt pass 21:30 - 07:00, har laddat upp med polly, tidningar, korsord, min iphone, en bok, smörgåsar, yoghurt och självklart en hel del redbull för att klara och hålla mig vaken.. Men som sagt jag tänker på min ekonomi så detta kommer nog göra gott i plånboken eftersom jag klirrade hem en bil idag också, ska nämligen sälja min pärla när vi fixat spjällhuset på den ..

Sitter och försöker liksom förbereda mig mentalt för ett beep-test här ikväll också, har sovit till 10 imorse, fixat bil, gått och lagt mig 4 timmar till ungefär, sitter här just nu, hade ju behövt få i mig lite mat som jag tänkte steka upp alldeles strax och sen är det bara tuta och köra tills 7 på morran ..

Så jag får väl helt enkelt säga, ha en go Torsdag allesammans och hoppas ingen annan behöver göra beep test med, det är skittråkigt ... !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0