Puuuuuuh !!!

Denna dagen, jag säger då bara det.. först har jag stått och skurat det här jädrans taket och det var inte det lättaste med allt sot jag fått från ljusen, tacka gudarna för att jag tänker slänga bort alla ljus som finns och om jag behåller något så ska det banne mig stå på golvet och definitivt inte i närheten av någon vägg eller något tak..
Skulle sätta upp mina kära fjärilar på väggen och så upptäckte ju detta hemska ..

Att jag var tvungen att tvätta en del av taket och dessutom tapetsera om hela vardagsrummet, Wiiiiiiee !!! Så det var bara att sticka ner till färghandeln, köpa alla grejjer och tapeter och sånt och nu står garderoberna inklusive alla mina grejjer i mitten av hela vardagsrummet och det känns ju sådär extra hemtrevligt förstår ni.. Känns riktigt roligt att spendera tid på en liten pall där jag kan sitta heller varför inte i köket som också är proppat med grejer, nä vet ni jag tänker banne mig slänga ut lite ... Känns som att det aldrig tar slut :P

Så när detta är klart kommer jag definitivt vara nöjd men efter denna renoveringen får det nog dröja ett tag innan jag tar på mig nya uppgifter, man tror att man har all tid i världen och så vips så står man där med händerna fulla och vettefanken hur man ska få det att gå ihop ;) Men jag får väl börja använda en del av natten också om jag ska hinna allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0