Trötter ..

Jag sitter här i vardagsrummet sjukt trött och funderar starkt på att gå och sova, känns som en alldeles utmärkt ide faktiskt..

Jag kom bara på mig själv sittandes och kolla igenom lite gamla inlägg, känsloinlägg bland annat .. Tänka tillbaka lite som jag brukar slå världsrekord i, fast inte på sista tiden däremot.. Satt och tänkte på allt som hänt det senaste, det är så sjukt mycket, upplevelser, tråkiga händelser, sicket bagage man har på både gott och ont då, shit vad mycket lärdom ..

Men ibland önskar jag att jag inte alls tänkte tillbaka, att jag bara kunde gå vidare, lämna det åt sidan, men nåt har gjort att jag stampat i den där pölen alldeles för länge, men som jennies kommentar här är att dt faktiskt tar tid när någon nära sårar en och dt gör det verkligen, jag tror det var mer speciellt med dig för att jag aldrig öppnat mig så mycket för någon, kanske gjorde jag det alldeles för tidigt och det är väl också att lära.. tror egentligen jag är mest arg på mig själv för att man är så blind ibland och nu har jag istället blivit rädd för att öppna, prata, dela, våga. Tid brukar vara mitt ledord, tror jag följer det rådet igen !

Äsch, nu ska jag inte lägga energi på det ! Går och lägger mig och vaknar förhoppningsvis upp till en solig Tisdag och att min lön äntligen är inne på kontot ! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0