Birthday, oh yes ! Im talking about mine..

Ja då var man 22, inget märkvärdigt direkt, känner ingen skillnad från gårdagen.. däremot så inser man hur härliga människor man har runt omkring en, som förgyller ens dagar och bjuder på sig själva.
Jag måste säga utan att detta blir en riktig klyscha så har jag verkligen helt otroliga vänner och personer runt omkring mig...

Jag brukar köra med "det ordnar sig" och det gör det verkligen med lite inställning och hopp så löser sig allting, på ett eller annat sätt..

Jag har så himla bra planer framöver, resor hit och dit och jobb och ta sig tillbaka till handbollen, träningen med ulf och gänget osv. Sen för att inte missa så börjar det ju faktiskt närma sig med stormsteg till stenungsbaden, kommer nog bli en fin kväll med fina människor !

Nu ska jag börja avrunda min födelsedag och se framemot helgen som komma skall ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0