Inspiration

Behöver lite inspiration känner jag, till att hitta på lite roliga saker här i lägenheten :) Behöver hitta lite smått och gott och framförallt vara mer kreativ, har känts som att jag inte riktigt orkat ta tag i lägenheten riktigt. Men om nåra veckor kommer mina älskade fåtöljer och då är det bara bord och matta kvar så är större delen av vardagsrummet färdigt.. Sen kommer ju självklart detaljer och belysning in, så tror jag att jag kommer älska att vara hemma !!

Hur som helst är det ju måndag, början på veckan..man får försöka vara positiv så är det lite lättare att kliva upp på morgonen.. Har hunnit göra matlådor, blev fläskfile och potatismos med vitlökssmör, och nu till middagen stekte jag upp lite pannkakor med grädde och sylt till ! Så nu känner jag mig totalt slut..

Hade kunnat gå och sova nu, om jag inte tar mig ut för fika så går jag nog och lägger mig typ halv 9 vore riktigt skönt att komma i säng i tid och bara få sova ut, det bästa är när man vaknar när klockan ringer och man känner sig pigg :)

planerar in en resa till asien med ! Soon soon ..

Nu ska jag återgå till tvn.. ha en go kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0