Torsdag

Jag har haft fullt upp och inte någon inspiration till att skriva alls, fulls upp hela tiden.. har knappt tid för att sätta mig i soffan och andas ut ens, det är full fart nu för tiden.. Först idag känner jag att jag har den där tiden att bara ta det lugnt.. Har för övrigt sträckt min fot igår på träningen, lagomt roligt, men vad ska man göra ! Bara bita ihop tills det går över..

Min lägenhet börjar också ta form, känns ju hur härligt som helst, städat och gott här hemma, dock hade jag behövt ta tag i disken men just nu känner jag inte riktigt för det, ska ta denna kvällen till att bara slappa, känns som att det behövs !

Nu ska jag fortsätta kika på tv, ha en go kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0