I heard

I cant count how many days weren't here.
Theres a place in my head
that repeats what you said that day

Handboll ! Good question, går inte ens att förklara.

Nu tar jag tag i det och tänker på mig själv..
Kanske är det dags? Kanske borde jag gjort det för länge länge sedan?
Låter kanske egoistiskt, men ingen har gått i mina skor
Därav orkar jag inte låta folk köra över en längre !
Vart tar man sig då? Det är som att backa till ruta 1 frivilligt...

Jag tror jag behöver sova på saken, tror inte denna dagen kommer göra mig någon nytta!
Just nu känner jag mestadels besvikenhet och trötthet, som att nån slår en riktigt hårt i magen och luften bara tar slut !

Säger godnatt och sover på saken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0