Jag kunde inte bry mig mindre ..

En läxa lärd idag, en mycket viktig en .. Folk är inte allt vad man tror att dom är !
Även om jag kanske ibland borde hålla mun så tycker jag det är ganska fascinerande att inte göra det för att se reaktioner. Se hur folk reagerar när man väl börjar stå upp för sig själv. Hur vissa inte kan inse att allt dom tycker och tänker är det rätta, livet är inte bara SVART PÅ VITT !! Isåfall hur lätt vore det inte då?
Vad tråkigt.

hittade två kanske bra grejjer man borde tänka på

(“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”)

(“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring. When it comes down to it, I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them anyways.”)

(“she was a girl who knew how to be happy even when she was sad”)

Tänkvärt !

Nu säger jag godnatt, ska läsa min kära bok och slumra gott inatt, inga bekymmer förrän jag bestämmer själv att det är bekymmer,väljer att stampa på det, knyckla ihop det och skratta åt det för det behöver inte beröra dig förrän du själv tycker att det är värt att bli berörd av !!


Kommentarer
Postat av: Bella

Snygg Emma :D

Ja de måste vi verkligen ! :)



Hoppas du hade en bra nyår :D

2012-01-04 @ 22:20:42
URL: http://systrarnakjellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0