Min kropp

Min kropp känns verkligen trött efter dessa två tunga dagar med fys med Ulf, men ack så peppad jag är ändå, förutom var min känsla för fys "ååh nej, aja bara ta dig igenom det" nu längtar jag typ, för jag vet vad detta kommer att göra för mig i slutändan, så jag är super peppad, dock kommer jag klättra på väggarna när jag opererat axeln, men får köra extra hårt nu då så jag inte tappar så mycket !

Har klivit upp extra tidigt dessa dagar och trött är jag verkligen, känner det i kroppen nu, så det blir att ta en dusch och käka massa mat och sen sova riktigt gott !! Tänker försöka komma i säng senast 21:30 typ.. tror det är riktigt bra med mycket sömn för mig just nu så man orkar ..

Så som ni kanske märkt så kommer jag nog fylla bloggen om mina framsteg, träning/fys och självklart om att ha ett mål som motiverar en för att ta sig tillbaka..

Hur som, positive thinking ;) Thats the key !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0