Onsdag

Ja onsdag är en vilodag för mig oftast, om jag inte befinner mig i gymmet dvs eller springer runt någon annanstans och har massa ärenden, annars försöker jag iallafall att bara ta det lugnt, sätta mig i soffan och i princip inte göra någonting, surfa runt, inget märkvärdigt !

Idag har jag verkligen tagit hand om mig själv, pysslat om mig lite,filat mina naglar, lagat god mat.. gjort lite smått och gott :) och nu sitter jag alltså här i soffan igen och funderar starkt på att ta med mig en ny bok in i sovrummet, läsa lite och sen somna tidigt, är verkligen helt slut ..

Så jag säger godnatt härifrån.. och önskar att solen fortsätter skina imorgon som den gjorde idag, känns som att man behöver lite ljus i mörkret :)







Ne nu vill jag ha sommar, värme .. bruna ben, strand !!
Hoppas jag drömmer om det inatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0