Sjukt pepp !

Jag är verkligen sjukt peppad, försöker få upp orken genom att gå och kolla massa bra matcher för att orka hålla uppe tålamodet och framförallt ha ett jädrans driv, jag vet vad jag vill och det gäller bara att ta sig dit nu med hjälp av mina mål och självfallet av en sjukt bra människa som vill hjälpa mig ta mig dit !! Det känns bara underbart..
Även om jag hatar att bara få fysa och typ ingen handboll så vet jag vad det kommer ge mig i slutändan och man måste försöker se framåt för att orka ta tag i det som är idag !

Jag känner mig bara så peppad och det känns verkligen sjukt härligt! En sån go känsla va..

Det gäller bara att ALDRIG sluta tro på sig själv.. det finns många som sagt rakt upp i ansiktet att man inte duger, att man inte räcker till, men hur långt tar man sig om man lyssnar på dessa människor ?! Jag skulle lagt av för längesedan.. och framförallt om man inte tror på sig själv, vem ska då kunna tro på en ?!

Jag vill bara ut i spåret, löpa, gymmet, träningen med ulf .. är så himla gott när man känner skillnad och framförallt när man vaknar upp på morgonen och känner i musklerna hur gott det tagit på träningspasset dagen innan !

Känns ju grymt ! Nu ska jag lägga mig i soffan avnjuta av att inte ha kaos och se framemot en ny vecka med nya utmaningar ..



 

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VI !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

stolt mamma har du;)bra jobbat gumman<3 love you/mammsi

2012-01-23 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0