Tung tränings period

Framför mig väntar en väldigt tung träningsperiod, som princip enbart innefattar riktigt jobbig fys, på ett sätt ser jag verkligen framemot detta eftersom jag tror att det kommer synas ordentligt på planen nästa säsong, samtidigt som jag så gärna vill vara med och fajtas på planen och inte på sidan om, men även om man ibland känner att det är jobbigt som tusan och man börjar fundera över varför man utsätter sig för det så får man försöka hitta det positiva i det negativa för att orka fortsätta med typ ETT år som försäsong !

Visst låter det lagomt roligt?!

Samtidigt som det verkligen motiverar mig, jag har en sjuhelsikes resa framför mig för att bli hel igen och för att orka det så gäller det att ta fram den där sjuka envisheten jag tydligen besitter. Jag är så himla glad för att Ulf vill hjälpa mig med detta och att jag får vara med och träna, han vet ju vad han pratar om och han om någon kan verkligen hjälpa mig att förbättra det jag vill förbättra och det kommer jag även att göra, men även om jag får riktigt grym hjälp med detta så hänger det faktiskt i slutändan på mig själv !

Som han sa igår " ingen kommer att hämta dig hit, eller att be dig komma ner heller, nu är det helt upp till dig hur långt du vill gå "

Disciplin säger jag bara, gäller att vara disciplinerad.. har redan träningsvärk från igår, imorgon blir det gym och långlöp i väldigt lugnt tempo i ca 40 minuter..

Nu däremot ska jag återgå till jobbet .. Ha en go Onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0