Enjoy !

Sitter just nu hemma och tar det i lugnt med go musik i väntan på ett gympass för min axel..
Jag har verkligen varit hurtig idag, har varit på skadebesiktning med bilen, stor städat lägenheten, renbäddat, tvättat, tagit en tupplur och hoppas på en fin kväll med :)
 
Skulle egentligen städat bilen och tvättat av och vaxat osv, men det får bli senare i veckan, kändes som att jag fick lite nog av städning idag..
 
Just nu längtar jag verkligen till Grekland, det kommer bli hur underbart som helst..strand, drinkar, värme.. funderar på att hyra mig en moped också för att ta sig runt lite, såg att det fanns en vingård på ön men det tar tydligen flera timmar dit synd nog :/ Får ta mig till frankrike någongång för lite vinprovning och go mat..
 
Hur som ska jag packa träningsväskan nu, ha en go måndag !
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ops..hyr inte moped!! trafiken där nere är vansinnig://Mamma

2012-07-25 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0