längesen

jäklar det var 4 veckor sedan jag skrev någonting här, men det var ungefär 4 veckor sedan min dator gick sönder och för någon dag sedan har jag fått igång den nya, med allla installationer, windows, drivrutiner, antivirus, internet.. har varit en hel del för att jag köpte min som demo utan OP system så det blev lite jobb där för att få igång den ;)
Är verkligen på g med träningen just nu på tal om något annat, tränat nästan i princip varje dag nu så det känns skönt, blir tuffa veckor nu tills min sjukgymnast kommer tillbaka och så att jag kan börja köra häckar och löp med ulf ! Längtar verkligen till det :)
Tiden bara tickar på, har även hunnit få semester på det hela igår.. just nu längtar jag bara efter min resa, men ska försöka hitta på något mer roligt i sommar, kanske en till resa ?? Vem vet ;)
Nu ska jag ta en powernap .. ha en go lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0