Someone like you !

Sitter hemma efter en jätte trevlig kväll med Lina, efter mycket prat om norrland och massa annat så var det dags att bege sig hem då jag ska upp och äta lite lyxigare frukost med Elif :) Kommer bli riktigt trevligt, trivs så himla bra i hennes sällskap, en sjukt klok kvinna :)
 
Sitter och lyssnar lite på youtube just nu, tänker, filosoferar kring allt ! tillvaro, tankar, livet..
 
Innan har jag verkligen känt att jag behövt hitta mig själv, att jag inte varit redo, verkligen behövt egen tid för att komma fram till vem jag själv är, vem jag vill vara, hur jag vill att mitt liv ser ut och även om jag inte fått svar på allt det jag velat veta, så har jag iallafall kommit fram till att jag faktiskt tror att jag är redo att kunna dela med mig av mig själv, jag är redo rättare sagt, att kunna dela med sig med någon annan av sitt liv, man vet ju aldrig vem man träffar på vägen men jag känner mig verkligen öppen för någonting nytt..
 
Jag behövde nog tiden att lära känna mig själv, att hitta mig själv som människa ..gå vidare från allt det förflutna, även om vissa saker alltid kommer att vara en del av vem jag är idag så grubblar jag inte längre, jag kan sakna men jag har lärt mig att leva med vissa saker..
 
Man vet aldrig vart allting leder en men förhoppningsvis någonstans bra. Jag känner mig iallafall som en starkare människa än tidigare, jag vet vad jag vill och vad jag inte vill !
 
Jag ser framemot vad som komma skall ! Slutar där och ska ta mig till sängen .. lite sömn skadar aldrig ;) godnatt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0