Footloose

Kenny Loggins - Footloose får mig att vilja fast ställa mig mitt i nordstan och dansa.. Svänga med höfterna och slå klackarna i taket ..

Man behöver vara lite galen ibland, spontanitet ! Tråkigt om man skulle planera hela livet ..
Man märker allt för ofta folk som kollar snett, eller sitter där som ena tråkiga typer.."stelt" skulle jag säga och tråkigt framförallt, jag vill bara ibland skaka om dom och liksom "SLAPPNA AV" ..

Det är så himla härligt med folk som bara kan vara sig själva, utan massa principer hit och dit..
Bjuda lite på sig själv, våga vara lite barnslig och ha kul.

Sen finns det såna människor som har svårt för andras "lycka" .. ungefär såhär brukar det låta då - Åh orka folk som jämt skriver om hur lyckliga dom är eller att det är en jätte bra dag osv osv..
då tänker jag ungefär såhär - guuud, haha va fan kanske dags att du slutar vara så bitter själv ;)

Jag tycker min line brukar funka "det löser sig, allt löser sig" kanske inte allt dock som man vill men på ett eller annat sätt löser sig det mesta och jag lovar allt blir verkligen SÅ mycket roligare och lättare med lite positivt tänkande :)


Bortsett från det andra så är det bara att snöra på sig skorna igen imorgon..Ulf tar sig an min rädsla, woooah, bådar inte gott ! Fast ser framemot löpning och hopp..Så dags att sova så jag får i mig lite sömn, är ju det enda jag inte får rubba, min 8 timmar sömn och vad gör jag just nu?! Så nä godnatt med er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0