Friday friday

Ja imorgon är det fredag och om jag har längtat, vi har så himla goa planer för morgondagen va, jag tror det kommer bli en kanon kväll, det är ju som så vad man gör det till och jag har helt otroligt gott sällskap så då har man ju förutsättningarna satta iallafall ;)

Sitter här med nymålade tånaglar och beundrar dom och undrar varför jag aldrig glittrat till dom lite, var faktiskt inte särskilt dumt !

Sitter dock här med beslutsångest, what to wear tomorrow ?! Jag har klänningen klar, men för jobbet och awn? Svarta jeans med vit kavaj? ljusblå håliga jeans, knallblått linne och vit kavaj? guldiga smycken,  Vilka skor? Jag har stora problem känner jag ! Haha jag har ALDRIG sådana här problem annars när jag ska till jobbet, men man vill ju hitta en outfit som passar för aw ändå för att sen göra sig ordning för kvällen :)

Aja jag löser det ! ska hämta min kavaj ur tvättmäskin nu och gå och lägga mig, blir en riktigt tidig morgon !

Godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0