Joshua Radin

Just käkat min middag och ja den blev väl lite senare än tänkt, men så går det när man somnar i soffan !

Nu sitter jag och lyssnar på Joshua Radin och alla hans underbara låtar, får mig att gå tillbaka i tiden och minnas! Det är rätt skönt att sitta här faktiskt och inte då, jäklar vad man krånglade till saker men samtidigt vad man njöt av det mesta..
Gillar att sätta på musik som får mig att gå tillbaka i tiden och fundera och känna.. Det är ju det bästa med musik tycker jag, att man ofta kan koppla en känsla till olika låtar.

Har inte kunnat träna idag heller, för min förkylning vill inte ge med sig, men förhoppningsvis känner jag mig bättre i halsen imorgon så jag kan ta mig ut och köra ett lugnare pass som ulf får sätta ihop isåfall..

Längtar för tillfället bara till fredag just nu, för då är det AW och jag och Lina har en hel del sköna planer på G !! Kommer bli en kanon kväll, kan ju inte bli mer än bra när man har sådant sällskap med !

Nej nu ska jag hänga upp min tvätt och sen ska jag krypa ner under täcket och invänta morgondagen !

Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0