heyhey

Oj ! Jag satt och läste igenom massa gamla inlägg från 2009 och 2010 ! Så hittade jag detta


Everything I have, everything I own
All my mistakes man you already know
I wanna be free, I wanna be free


Pricker över i:et :)

Nu ska jag sova, för jag kunde inte sagt det bättre själv, än vad jag tydligen gjorde hösten 2009..

hittade massa fler citat .. Insåg just att mina inlägg förr var rejält fyllda med känslor.. Ganska kul ändå, nu när man kan se tillbaka och veta nästan exakt vad de betydde då och varför man skrev dem..


he will never be there
the way you want him to..He got plans
plans for something else in life, and you will never be a part of them


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0