Im sorry it is this way ..

Sitter hemma och kollar på massa bilder medan jag zappar mellan kanalerna på tvn i väntan på träning uppe på Kongevi med Ulf. Har så mycket fint att se framemot känner jag, resor hit och dit och ja bara att spendera go tid med vänner och de jag tycker mest om ! Sommarn är ju snart här (eftersom jag anser att dt fortfarande är vår) och då blir det go grillning vi havet, bara njuta helt enkelt..
Just nu är man ju sjukskriven, men snart så sätter jobb igång igen, tiden går fort, idag har det gått 1 månad sedan jag låg på operations bordet och om det har varit en seg och jobbig tid så har jag hädanefter i princip bara massa jäkla envishet som ska ta mig framåt och en hel del träning :)
Men jag ser framemot det, mest ser jag framemot att kunna ge mig ut och löpa, kunna lyfta lite vikter igen och kunna köra lite häck igen :)

Men tills dess får ni njuta av denna låten, för nu ska jag fortsätta zappa mellan kanalerna :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0