Typiskt !

Yes en jäkla bra början hade jag på min onsdag med skön sjumgymnastik och så händer dt ! Damen i BMW:n backar på mig i hög fart rakt in i sidan på bilen och där small det. Skön buckla i sidan på bilen .. TYPISKT !! Så nu blir det att lämna in den på rep och ha lånebil när allt är klart med försäkringar hit och dit ..

Man får se till att ta ett djupt andetag, andas ut, lugna ner sig och så ladda upp inför nästa pass för dagen där jag istället kan få ut lite aggressioner på Kongevi ! Lät som en bra ide, ruska om sig själv lite och få bort den där hopplösa känslan man får när sådant händer..

Hur som haver så är jag iallafall på gott humör idag förutom olyckan.. har fått bra respons på min sjukgymnastik och det ser ut som att det går riktigt bra med axeln nu, nästa vecka ökar jag på med "joggningen" så får jag köra 6X30 sek istället för 4X30, sedan blir det att öka upp till 1 minut ! Detta känns ju definitivt inte fel ..

Så lite lycka har jag allt inom mig idag :) Nu gäller det bara att inte ha för bråttom, men nu känner jag mig väldigt inspirerad till ännu ett steg i utvecklingen av min fysik !

Nu ska jag bege mig  ! Hade gott !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0