Who I used to be

Just varit inne i staden och köpt student present till min kusin Ylva som tar studenten nästa vecka :) Ska försöka ta mig upp till Linköping för att hälsa på, träffa min farmor och farfar och min syster som beger sig ner dit till helgen, förhoppningsvis hinner jag kanske träffa lite annat folk som jag gärna hade gjort och åkt över till Erocks grav med lite blommor med..

Ska snart börja förbereda mig för träning, blir ett tufft pass uppe på Kongevi idag :) Men det känns skönt, att få en genomkörare på kroppen, min axel blir bättre och bättre så det är ju också positivt.. fick börja jogga igår fast dock bara 2 minuter.. men det är ju alltid något :)

"Det är lätt att börja ifrågasätta andras motiv, men även sina egna"

Ibland önskar man att livet var lite som på film, där allting ordnar sig vad som än händer, typiskt hollywood filmer, dock är ju inte livet riktigt så, man tar fel vägar, gör dumma grejer men i slutändan är det viktiga vad man tycker om sig själv..

Nu ska jag laga lite käk, ta mig på träningskläderna och bege mig ! Ha en go tisdag allesammans..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0