Feelings !

I remember how it all changed ..
But my father said
dont you worry child
cause heavens got a plan for you
 
 
 
If you could see me now would you recognize me ?
 
Jag ser framemot så himla mycket just nu, först och främst ska jag bara bli frisk så jag ska börja ladda inför en stentuff period av massa träning för att sedan komma tillbaka på planen starkare och bättre än nånsin tidigare, har varit och kollat på lite matcher och det kliar verkligen i fingrarna på en .. framförallt när man vet att det är så himla mycket jag hunnit förbättre och har fortfarande massa tid på mig att göra det sista jobbet gjort innan jag tar på mig matchkläderna igen :)
 
Nu ska jag gå och sova ..
 
Hoppas ni får en riktigt bra höst och har lika mycket bra saker att se framemot som jag har .. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är då lite bilder från min sommar, danmark, värme, träning, grillning .. osvosv men det har varit en bra sommar även om vädret inte har bjudit upp riktigt.. hade egentligen kunnat skriva allting här men lite håller jag för mig själv, har hänt en hel del som jag är väldigt glad över, vi får se vart detta bär med sig senare:)
Har iallafall träffat en hel drös med härliga människor ..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0